Ge mig motivation, tack!

Känner att jag har en svacka när det gäller skolan..Har massa uppgifter som ska göras och jag vill hellre göra allt annat. Men det löser sig alltid! Ska allt fixa detta.

Solen och det fina vädret gillas mycket i alla fall!! Nu är våren verkligen här :D

Imorgon har vi en lektion på förmiddagen. Sedan ska studiegruppen göra ett arbete med åtgärdsprogram.
Efter skolan ska jag och min pojk iväg och beställa tapeter till sovrummet och till fondväggen i datarummet. Barntapeten där ska bort! :P
Tapetseringen verkar bli nästa vecka:) Äntligen!

Nu blir det lite fix innan jag ska sova!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Kul med nya tapeteeer :D synd att föreläsningen var inställd idag då, jag som tog sovmorgon ;) haha

2010-04-14 @ 09:42:57
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Josefine

Ja det var smart av er :) nu ses vi nog snart när vi ska iväg och åka rullstol Hanna ;) hehe !

2010-04-15 @ 07:50:46
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0