Ett år närmare döden...:P

Tusen tack för alla fina gratulationer och fina presenter!! Jag uppskattar det verkligen <3

Japp nu har ännu en födelsedag passerat. Blev firad av goa vänner i torsdags. Micha ställde upp och lånade ut sin lägenhet, eftersom vår inte är tapetserad än. Vi var 14 (?) tjejer som tjötade, skrattade och drack lite olika;) Micha hade vart så gullig och gjort en tårta! Jag bjöd på godis och chips. Jag fick massa presenter som en väldigt frän vinöppnare, godis, vin, presentkort på mitticity, grillsaker, piller mot bakfylla och en blomma:) För vissa av oss blev det utgång på Tempel. Lyckad kväll iaf!

Efter att ha sovit 3,5 timmar begav jag mig till universitetet osminkad i mjukiskläder. Där var jag och tre i klassen riktigt effektiva från klockan nio till halv ett! :) Efter det åkte jag in till stan och handlade på Konsum. Åkte hem och gjorde pannkakor och sen satte jag igång med städning av lägenheten. Duschade och gjorde mig iordning. Fick presenter av älsklingen. Ett presentkort på massage och lite andra behandlingar och även tre receptböcker med muffins, cocktails och smoothies:)
Sen kom mina föräldrar, min lillebror och mormor hit från Åmål. Robin bjöd på sina hemmagjorda hamburgare och jag stod för sallad och pommes. Gott! Vi såg på Så ska det låta och sedan åt vi tårta som mormor hade gjort. Jättegod, med jordgubbar på:) Sen var det dax för presenterna! Jag fick pengar, blommor till balkongen, fina flaskor, vin, stegräknare, lotter och lite mer. Helnöjd:)
När de åkte hem runt elva la vi oss direkt och somnade som stockar..:P

Idag har jag en välbehövlig slappardag! Vi har fått undan disken och så har jag planterat ut blommorna på balkongen:) Snart ska jag äta lite rester av tårtan;) Får se vad det blir resten av dagen.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fast självklart saknade du din underbara lillasyster!

2010-04-28 @ 23:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0