Välbehövlig fixardag!

Idag har varit en riktig fixardag..Jag har pluggat, städat och tvättat. Och så har pojken diskat och dammsugit hela lägenheten under kvällen! Faktiskt frivilligt! Eller ja..nästan iaf:P Utan protester var det faktiskt så jag är riktigt nöjd;) Så skönt att få lite ordning! Känns som det var alldeles för längesen det var fint här..:S Men imorgon kommer syster och då är det ju kul när det är städat:) Blir bio på kvällen och sen tacos hos Micha med hennes syster och Robin och Skoog (?).

Igår var jag hos Katrin och såg på Idol, tjötade och åt massa gottigt;) Hennes kompis Jenny var med oxå. Jag älskar tv-kvällar:P Och till veckan drar de igång på allvar med Greys! :D

Jag tycker det är så roligt när folk kommenterar så skriv gärna nåt;) Till exempel: Vad ska ni göra i helgen?

God natt:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska festa med dig? :)

2009-09-25 @ 09:58:42
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0