Nu var det längesen...

...man bloggade. Men det är full rulle jämt! Har kommit fram till att jag trivs med att ha mycket inplanerat, bara det är mest roliga saker och man får tid att stanna upp ibland och bara va..

Jag är så trött nu så orkar inte skriva om allt som hänt sen sist..Men slänger in lite bilder istället:


Förfest hos Micha innan välkomstfest på Nöjes med Markoolio och Alcazar.
Ett riktigt fint "normalt" kort på Eva!!;)


Despo lika glad som alltid! :)

Irini och Therese är så fina så:)

Haha;) Min sommarjobbskompis och hennes två kompisar var glada;)

Så go;)

Killarna gick med te stan och sen gick de hem igen för de började må illa..haha:P

Lilla Micha Picha Person. Lika fin på kort som alltid;)


Tjejkväll hemma hos våra GOA Cyperntjejer!

Jag, Sara och Markus dukar inför mamma och pappas 100-årskalas (båda fyllde 50:P)

Mamma & pappa

Presentöppning. Vi hade samlat ihop pengar till en Parisresa:)

Järngänget var självklart på plats;)

Jag, Sara, Micha, Jojo & Cissi bar in varsin tårta när vi sjöng

Som nästan alltid på logen blev det dans:)



Det roligaste är att typ alla brukar dansa! Till höger har ni min farbror:)


I lördags hade vi spelkväll hos Emily med ett gäng tjejer i klassen:)



Sen blev det Nöjes! Haha full på livet var det ja, Jennie! ;)

Så nu fick ni lite att kika på;) Har haft riktiga kanonveckor!! Som ni kanske kan se?:P


Kommentarer
Postat av: Anonym

du o din syster är verkligen lika =D

2009-09-24 @ 09:31:43
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha tycker du? ;) de va så typiskt..för när båda hade bytt om till kalaset så märkte vi att våra kläder var lite väl lika..men så tänkte vi att de märker nog ingen. så säger första vi möter: nämen va fina ni är! har ni likadana klänningar? haha..:P fast riktigt lika är de faktiskt inte! :P

2009-09-24 @ 09:35:49
Postat av: Sara

Haha klänningarna ser verkligen lika ut där xD

2009-09-25 @ 11:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0