Mäns-värk.. alltså bångevärk! Haha! :P

Hade en kanoneftermiddag/kväll igår!! :D Som alltid när Sara kommer hit :D Först mötte jag henne på stan och så sprang vi runt i lite affärer. Vi hittade lite rea-kläder. Jag köpte två klänningar och en tröja i min färg;) Sen köpte vi godis innan bion. Såg Prinsessa. Mysig må-bra film:) Sen mötte vi Micha och Jojo utanför Ica Haga. Där inhandlade vi det som behövdes inför kvällen. Tacos och mycket prat och skratt bjöd kvällen på. Robin var med en stund och Skoog var med hela kvällen och lyssnade med ett halvt öra på vårt tjejsnack;) Bland annat kommenterade han med saker som min rubrik här..Haha!

Nu skrev Micha att de ska äta resterna från tacosen så bäst jag byter om lite snabbt och sticker dit;) Ikväll blir det först fest hos Jennie och sen Nöjes! :D Party party! ;D

So long

//Miss Tjöta

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha det så kul ikväll :) Vi får se till att hinna med en date på friskis till veckan också ;) Kramkram

2009-09-26 @ 17:08:26
URL: http://bedamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0