Hej alla nyfikna! ;D

Kul att se att folk läser bloggen:) Jag läser gärna andras bloggar så tipsa mig! ;)

Denna veckan har vi bara skola två förmiddagar! Kanske låter konstigt men jag skulle faktiskt vilja ha lite mer lektioner..för som det är nu blir jag rastlös och slö..och jag tycker det är svårt att motivera sig att läsa när man är hemma så mycket. Men men det har ju många fördelar också;)

Jadu, vad har hänt sen sist jag skrev här? I söndags åkte vi till Åmål för att fira Lina som fyllde 18 år:) Blev lasagne och god laktosfri tårta:) Sen tittade vi även in en sväng på Vassgatan..där var det allt sig likt:)

Igår hade vi skola på förmiddagen. Kvällen blev väldigt lugn med älsklingen:) Just ja..han fick reda på att han MÅSTE jobba övertid 8 timmar per vecka i en månad framöver! Så honom ser man inte mycket av nu..och han är ju helt slut på kvällarna:( Men tror han kommer vara nöjd när lönen kommer;)

Idag pluggade jag och sen gjorde jag pannkakor. Lyckades vända några av dom genom att kasta upp dom!! :O Med tanke på att jag stekt pannkakor typ tre ggr i hela mitt liv så tyckte jag inte det var så illa;D
Jaja..:P Sen var det faddermöte där vi planerade höstens aktiviteter. Mycket skoj väntas framöver:) På kvällen har jag och Micha tagit en långpromenad i det fina vädret:)

Och nu får det bli sängen så jag orkar upp till skolan imorrn..

Take care

Kommentarer
Postat av: sharajo

Hej Hanna Jag läser den ibland. Jag har presis startat en blogg. får se hur länge man orkar skriva men det är bara att gå in och läsa:) Jag kanske inte uppdaterar helatiden men jags ka förska.

Ha de

/ Sharajo

2009-09-02 @ 17:55:09
URL: http://mylifewoldsuck.blogspot.com
Postat av: Linda

Hejhej!! Jag är en av de nyfikna som är inne och kikar :-D Hoppas allt är bra.. // Linda

2009-09-02 @ 18:03:35
URL: http://wwwhellstroma.blogg.se/
Postat av: Hanna

Okej jag ska spana in era bloggar:D Hoppas allt är bra med er med!

2009-09-02 @ 20:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0