Flottrace, vin & fika

Igår var det lektion på förmiddagen och sen satt vi i studiegruppen och gjorde ett arbete.

På kvällen gick jag, Katrin, Micha och Therese ner till stan och kollade på flottracet. Vi satt på en filt och fikade, drack vin och pratade. Mys! :D Och så hade vi roligt åt vissa flottar som vällte och några killar som simmade över kanalen..Sen sprang de genomblöta i kalsonger över bron tillbaka till de andra. Såg inte klokt ut..:P Och Cissis och deras flotte vann..så då var ju hon nöjd;)

Nu ska jag plugga och städa lite för Sara kommer sen och ska sova här till imorrn:) Jag, hon och Micha ska gå i lite affärer i eftermiddag:)

Nej nu måste jag ta tag i nåt..

Hej hopp:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0