Alkisvarning? ;S

Oj oj oj..nu har jag festat minst sex helger i rad! Kanske mer?! De känns rätt illa..:P Och jag kan lova att det kändes igår! Vi förfestade ju hos Jennie och sen drog vi te Nöjes. Jag var nog inte riktigt på festhumör..kände mig mest sleten och trött..Men men..de andra festade nog för mig oxå;) Haha!

Idag sov jag länge! Sen var jag och Micha på stan en sväng och köpte present te Kukkig (en i vårt Thailands gäng). Det blev en halsduk och tjocka vantar, efter att ha fått lite tips som tur var:P Hade verkligen en SUPERTREVLIG kväll hos utbytesstudent-gänget på Norrstrand!! Jätte god (men stark!) asiatisk mat bjöds det på:) Morotskaka till efterrätt. Och en massa prat och skratt. Haha ni skulle hört oss! Man kan nog nästan få tinitus av den ljudnivån..:P Men dom är verkligen hur gulliga som helst! En annan fadder var med oxå och en svensk kompis till gänget. Så vi fick även lära känna lite nytt kul folk :D

Nu ska jag lägga mig snart...Ny delkurs börjar imorgon. Kommer bli lite längre dagar denna gången men det är nog bara bra. När man ska plugga massa ensam hemma blir jag lätt omotiverad..

Men jag hoppas på en rolig och lugn vecka;) Det behövs!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0