VFU-vecka!

Nu har vi nästan haft praktik en vecka igen! Tiden går verkligen sjukt fort och jag trivs kanon:) Det känns bättre och roligare för var dag som går! Imorgon ska jag ha en lektion helt ensam så det är jag väldigt nervös över..Men hoppas allt går bra!!

Annars denna veckan har jag varit extremt trött! Tror barnen tar all min energi..:P Men tv-kvällar har det självklart blivit ändå! En hos Micha (och då kom även Cissi) och igår var vi hemma här. Mys! :)

Men har ju glömt berätta om förra helgen! Marknan var precis lika mysig som alltid:) Fikade på XO med Micha, Skoog, Larsson, Lisa, Terra och Cissi. Underbart att träffa de "gamla" vännerna igen! :D
På kvällen var ungefär samma gäng, minus Larsson och plus Louise på de nya stället i stan, 50s. Träffade en hel del udda folk så efter några timmar drog vi hem till Lisas lägenhet. Satt och tjötade där i nån timme:)
På söndagen hann jag med en fika hos mormor och en hos Eva:) Träffade även Becca hos Eva:) Var alldeles för längesen sist! Sedan åkte jag med Micha och Skoog hem till Karlstad och älsklingen.

Nu ska jag snart lägga mig..

Snart är det HELG!! :D

Ciao

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

och på söndagen kom bakfyllan och besökte dig. ;)

2009-10-25 @ 13:55:25
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0