Liten tillbakablick..:P

Idag har jag känt mig rastlös större delen av dagen..jag antar att det beror på att jag har en del att plugga och att jag hela tiden tänker på allt som måste fixas och städas inför helgen. Helt plötsligt ska fyra stycken av Robins wow-kompisar från Dalarna bo här hela helgen!! Jag har aldrig ens träffat dom..och Robin har vart och hälsat på dom två ggr..Kan säga att jag inte blev överlycklig över det här..:S Men men..Om det vore jag som skulle ha hit några kompisar till mig hade inte Robin kunnat hindra mig..Så jag har gjort väldigt klart för pojken vad som gäller..:P Tror hela bunten är rädda för mig nu efter Robin har berättat för dom hur jag blir om de ställer till nåt..Haha respekt! ;D
Jag planerar iaf att bo hemma i Åmål natten till lördag eftersom jag ändå ska till tandläkaren där på fredag.
Så får se om jag vågar komma tillbaka hit sen och se om huset är rivet eller nåt..Men det löser sig säkert:P Robin vet vad som gäller ;)

Idag har jag och Jenny i min basgrupp suttit på uni och pluggat i 3,5 timmar! Riktigt effektiva var vi! :) Så vi ska träffas imorrn med och fortsätta..

Idag var det tv-kväll hemma hos mig:) Mys med Desperate, Micha, levande ljus och kvällsmat som vanligt:) Så det ska vara;)






















Det här är från min inflyttningsfest i förra lägenheten. Har alltid så kul när jag festar mer er! :)

På lördag är det dax för Robins inflyttningsfest i denna lägenheten! Vi har tänkt ha den länge men de har alltid dykt upp massa annat..Jaja. Bättre sent än aldrig! Kul att så många kompisar till Robin kommer! Och även en del till mig och båda:) Jag ser framemot lördag!! :D


Kommentarer
Postat av: Furis

Jag ser också fram emot lördagen :D

2009-10-28 @ 11:35:58
URL: http://furismen.wordpress.com
Postat av: Ann-Sofie

Ska bli himla kul att komma förbi på lördag :D önskar sig karln din något speciellt i inflyttningspressy? =)

2009-10-28 @ 15:57:29
URL: http://mrsintergender.blogg.se/
Postat av: Micha

Ja me:D

2009-10-28 @ 20:25:37
URL: http://mackanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0