Plugg, promenad och tv-kväll

Låter kanske som en repris på gårdagen? Haha..Men idag lyckades jag försova mig! Men jag kom iaf bara 20 min sent te skolan:) Bra mig där! ;P Jag och Jenny var extremt effektiva flera timmar. Jag satt kvar lite efter Jenny gått. Åkte från skolan runt två kanske..

Efter vi fått i oss lite mat så gick jag och Micha en långpromenad. Hur skönt som helst i det fina vädret! Vi var ute nästan 1,5 timme:)

Under kvällen har jag och Robin dammtorkat typ hela lägenheten. Jag fick reda på att min kära lilla pojk aldrig har städat en toalett för att han tycker det är äckligt!? Eftersom jag kände att det var väldigt illa så tvingade jag honom att rengöra toan idag:P Men jag var seriöst tvungen att säga hur han skulle göra! Jag blir rädd ibland ;S

Idag blev det tv-kväll hos Micha med Greys, Fråga Olle, äggmackor och goda muffins:)

Hmm..så mycket mer har nog inte hänt idag..Tss:P

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0