Plugg för hela slanten...

Denna veckan har det verkligen vart full rulle i skolan! Men nu går vi till tolv imorgon och sen är det helg! Underbart! :D

I måndags hade vi movie night/kanelbullens dag för våra utbytesstudenter. De fick se Kopps och de skrattade en hel del:) För oss blev det mest jobb med disk och städning men..Uppskattad kväll iaf:) Och alldeles för mycket bullar blev det för mig...:P

TV-kvällarna har äntligen kommit igång igen:) I tisdags kom Micha hit och såg Desperate housewifes och igår var jag hos henne och såg Greys anatomy. Mys!

Idag hade vi inga lektioner så jag sov länge. Sen har jag pluggat lite och lagat korvstroganoff.
Jag och Micha var på medelpasset nu på kvällen och herregud vad jobbigt det var! Men det kändes skönt efteråt :P Nu har precis jag och älsklingen kollat på film: What happens in Vegas. Lite smårolig film.

Ser framemot en lugn helg med mycket mys med pojken:)

"Hej, jag är en krabba och nu får ni inte flabba, men jag kan inte dansa wienervals" Detta är början på sången som jag och Karro lärde klassen igår..och den går inte att få ut ur huvudet! Har nynnat på den i flera dagar..:P

Måste bara visa denna bilden jag hittade. Har ni nånsin sett nåt så sött?!




Sov gott! Kram på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0