Massa filmer & massa plugg

Ja, det kan nog sammanfatta de senaste dagarna rätt bra...Helgen har vart riktigt lugn och skön:) Lördagen bestod av plugg och på kvällen var jag och Robin och åt god mat på Woolpack. Sen var vi på bio med Katrin och Henrik. Vi såg Inglorious basterds..och ja, vet inte riktigt vad jag ska säga om den filmen..:P Mådde typ illa av den och satt på helspänn genom hela filmen! Men samtidigt var den så fascinerande att jag inte blev uttråkad en sekund. Och då ska tilläggas att den varade 2,5 timmar! Sen måste jag erkänna att jag hade svårt att somna efter men..:P

Söndagen bestod också av en hel del plugg och tvättande. Var ensam flera timmar under dagen då Robin grejade med bilen med sin pappa. Sen lagade jag kyckling, ris och currysås lagom till han kom hem. På kvällen såg jag filmen Flyga drake. Boken är mycket bättre enligt mig!

Idag var jag i skolan till tolv. Sen åkte jag hem och åt. Fixade arbetet och skickade in det. Så nu håller jag tummarna för att det blir godkänt! Sen var jag och Micha iväg på medelpasset på friskis. Jobbigt var det men det känns bra efteråt;) Handlade lite efter.

Haha vilket extremt tråkigt inlägg! Jaja skyll er själv om ni vill slösa bort några sekunder av era liv på att läsa de;)



Så här snygg var Brad Pitt i filmen..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0