Fredagsmys!

Idag lekte vi massa lekar i skolan. Riktigt givande och roligt!
Sen på hemvägen gick jag en sväng in på H&M. När jag gick därifrån var jag bra mycket fattigare...Hittade äntligen en vinterjacka som jag gillade:) Sen köpte jag även en tröja, tumvantar, trosor, leggings och strumpor. Alltså välbehövliga saker bara;) Cyklade hem och fixade lite och pluggade...
Jag, Micha och Malin var på danspasset på friskis. Det är sååå kul! :) Ska försöka gå på det ofta!

Kvällen har varit så lugn som den bara kan vara. Har myst med älsklingen med godis och film:) Och lite Idol. Men sen blev han så himla trött så han sover sen någon timme...



Kortet är från när jag var med Robins familj i Stockholm för hans mamma fyllde 50 år:) Min sööötis;D

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi åker på tisdag, så jag försöker nog på förmiddagspasset imöra så jag hinner träna iaf en gång till innan vi åker :)



2009-10-10 @ 17:15:11
URL: http://bedamalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi åker på tisdag, så jag försöker nog på förmiddagspasset imöra så jag hinner träna iaf en gång till innan vi åker :)



2009-10-10 @ 17:24:30
URL: http://bedamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0