"Folk som sitter i bilar, som står stilla men har motorn på, är dåliga människor...."

Jag och Micha tog en riktigt långpromenad nu under kvällen. Vi mötte en tant som sa som min rubrik här! Hon var alldeles paranoid och pratade på om massa saker helt i sin egen värld..Hon var rädd att gå själv..Stackars lilla förvirrade tant!!

Annars idag har jag försökt plugga..de har gått extremt segt! Diskade till och med för att slippa plugga en stund! Sedan var jag iväg och klippte mig:) Elevklipp för 200 spänn;) Hon tog mest topparna, men det kändes skönt att bli av med det slitna!

Helgen var kanon! Maskerad/inflyttningsfest hos Carro och sen blev det Nöjes på lördagen. Slänger in lite bilder här som säger en hel del om kvällen:





























Sådär..nu fick ni en liten inblick i min lördagkväll;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0