Äntligen helg!

Sitter hemma i Åmål och skriver för en gångs skull! Har inte vart hemma på en månad nu så de känns riktigt skönt:D Jag och Sara har vart på bio och sett Bröllopsfotografen ikväll. Ganska rolig film:) De är filmfestival här nu så det var några som sjöng och spelade låtar från filmer innan. Var premiär på filmen i hela landet så var fullsatt. Kan bero på att bion bara kostade 40 spänn med kanske?:P

Efter skolan idag var min studiegrupp och åt sallad på Mache. Sen skulle jag ta tåget till Åmål men det visade sig vara fullsatt..så efter en stunds överväganden med mamma (hon föreslog att de skulle hämta mig med bil) kom jag fram till att det både blev billigast och gick snabbast hem om jag betalade på tåget. Men det kom ingen och ville se biljetterna så åkte gratis heeela vägen:D Men då fick jag stå nästan hela vägen...men ändå! Klart värt det;)

Resten av veckan har bestått av plugg, friskis och tv-kvällar. I onsdags var även Katrin och Therese med:) Kul kul!

Nu funderar jag på att lägga mig..Imorgon är det Åmålsmarknan och sen på kvällen blir de XO med lite "gamla kompisar" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0