Veckan som gått...

Herregud vilken vecka! Har gått extremt långa dagar på praktiken och sedan haft massa att förbereda varje kväll. Typ lektioner och så. Så det har varit sjukt intensivt! Känns som jag bara hunnit/orkat med praktiken plus sova. Men trivs iaf kanonbra som tur är! :D

Helgen har varit väldigt lugn! Måste ha helgerna till att vila ut..tråkigt nog. Men i fredags var det iaf tjejkväll med Idol och spel hos Micha:) Vi var 9 tjejer som åt en massa gott som godis, chips, grönsaker med dipp och kladdkaka:) De flesta gick hem runt halv tolv så sen var det bara järngänget kvar;) Vi kollade massa gamla kort, tjötade konstant och lyssnade på partymusik. Helmysig kväll!! Jag och Cissi traskade hem i snön runt halv fyra på natten..:P


Järngänget with THE dance ;D

Igår tvättade vi och grejade lite här hemma. Sedan växlade jag och Robin mellan tvn och våra datorer..:P Skulle egentligen vart en sväng till Jenni men det får bli nästa gång när jag är lite piggare!

Idag tog jag en lång sovmorgon. Äntligen! Sov 13 timmar i sträck! Men behövde nog det. Sedan har jag försökt plugga lite. Var faktiskt iväg på bas-passet men det kändes att jag inte tränat på flera veckor! Men nu har jag iaf kommit igång med träningen igen. Känns bra.

Imorgon startar sista veckan av praktiken.

/Miss Tjöta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad snällt att du sa det. Vad skönt! =)

2009-11-18 @ 20:04:31
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0