Underbara helg!!

Denna helgen har verkligen varit kanon!

På fredagen tog jag ett tidigt tåg till Åmål för jag hade fått tid hos tandläkaren där på förmiddan. Hann med ett snabbt besök hos mormor innan där vi pratade en stund och åt en macka (hos mormor kan man inte komma undan att äta iaf något:P). Besöket hos tandläkarn gick väldigt bra. Inga hål än!:) Det var första gången jag fick betala..men eftersom staten var så snäll och gav mig 600 spänn (?) så blev det bara 250 kr. Helt okej alltså. Var hemma en sväng och träffade la familia:) Sedan begav ja och Sara oss till badhuset där vi simmade 1000 meter! Kan säga att jag var trött sen men skönt var det:) Det blev en lugn och skön kväll med film, idol och så åkte jag och Sara på en spontan liten roadtrip till Säffle på kvällen runt klockan tolv bara för att kolla läget;)

På lördagen började vi göra oss iordning redan på förmiddan! Jag som annars bara behöver en timme på mig innan fest:P Men vi skulle använda Saras nya locktång. Oj vad vi slet! Det tog mer än två timmar att locka bådas hår och då hjälpte ändå mamma mig en del! Men nöjda med resultatet blev vi! :) Vi skyndade oss att sminka oss, äta mat och packa innan vi tog tåget till Karlstad. Fick sällskap av Erik och Jojo på tåget så resan kändes inte speciellt lång:) Jag var jätte nervös att Robin och Dalarna killarna skulle ha lyckats stöka till massa här hemma eftersom de kom hit redan på fredagen..Men det var ingen fara:) Inte mycket alls att fixa innan festen. Vi bytte om, gjorde dipp och tände lite ljus och sedan började folk drälla in. Jag vet inte vart jag ska börja..Haha! Men när Robin skulle berätta för sin mamma så sammanfattade han festen med MADNESS och det tycker jag passar perfekt;) Sjukt kul hade vi i alla fall och mycket tokigheter hände!! ;)

Försökte lägga upp bilder nu men det tog sjukt lång tid så får ta det imorrn iställe..Idag är vi så himla slut så jag måste verkligen lägga mig snart om jag ska orka med praktiken imorrn..:P Pojken ligger redan sen länge..

Natti på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0