Rastlöshet

Det är nog ordet som bäst kan beskriva min helg faktiskt. Som planerat har vi verkligen tagit det lugnt. Och det är ju bra för tanken var ju att verkligen vila ut så vi är helt friska snart. Men jag blir ändå så rastlös efter att ha varit hemma och tagit det lugnt en hel vecka! Jag känner mig nästan helt frisk nu iaf :D Men Robin är väldigt förkyld än..Men han ska försöka orka med att jobba imorgon iaf. Hoppas det går bra!

Igår gick jag och Micha en sväng till Ica Haga. Sedan är jag inne på min tredje film denna helg nu:) Vi (eller mest pojken) lagade mat förut: fläskfilé, klyftpotatis och grönpepparsås. Mycket gott:) Jag har städat en del och försökt få lite ordning på torpet..


Igår låg jag och Robin och slökollade på en film innan vi skulle sova. Efter en kvart eller så sover min älskling som en stock, men när jag ska skulle stänga av vaknar han till:

Robin: Du..jag går nog och lägger mig nu..

Jag: Haha..men jag trodde vi redan lagt oss.

Robin: Meen..du vet vad jag menar..

Jag: Sova?

Robin: Mmm..

Jag: Men du har ju sovit i över en halvtimme!

Robin: Näää..jag har inte sovit..

Jag: Hahaha..du har ju snarkat en bra stund iaf..och det brukar du väl inte göra när du är vaken?!

Robin: Mumlar nåt ohörbart och vänder sig om och snarkar vidare.



Jag hade lite roligt åt detta samtalet..Haha man är ju så borta när man är så trött;)

Nu ska jag kolla klart filmen: ...och så kom Polly:) Sen får det bli sängen..

Natti på er:)

Kommentarer
Postat av: Becca:

"snarkat en bra stund iaf..och det brukar du väl inte göra när du är vaken?!" HAHAHAHAHAHAHA!

2009-11-10 @ 20:57:35
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

haha söt han är. =)

Jag ändrade det precis när din kommentar trillade in. ;D

2009-11-13 @ 14:48:09
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0