Mys med la familia :)

Har haft en riktigt härlig helg med familjen! Igår blev det massa shopping i Gbg. Mycket pengar spenderades på kläder, väska, hörlurar och lite annat. Kul med mycket nytt! :) Tyvärr var jag väldigt förkyld..Men det gick bra ändå med panodil och nässpray. Hemresan var jobbig. Frös hela vägen fast mamma sa att det var 29 grader i bilen, och då hade jag ändå jacka, vantar och en sjal över benen..

Idag har jag även haft lite feber. Väldigt segt att vara sjuk igen! Sov länge och sedan myste jag runt hemma. Pluggade lite och åt middag innan pappa och mamma körde mig hem till Kd. Skulle egentligen vart med på kalas hos Robins farmor i Säffle men det fick jag skippa..

Imorgon är det dax för seminare så då måste jag iväg te Kau! Hoppas jag mår bättre än jag gör nu.

Sedan pappa fick diabetes har hela familjen blivit så nyttiga. Så jag ska med ta tag i mitt liv från och med imorgon: ska äta massa grönsaker, mycket mindre sött och även försöka träna eller promenara ofta. Så är det någon som vill med ut och gå är det bara att säga till! :)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill med ut o få! mycket lättare att ha någon att gå med! :D

2009-11-29 @ 23:03:01
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Hanna

visst är det:) men då får vi ta tag i det nån dag:) vill bara bli lite frisk först..

2009-11-29 @ 23:05:06
URL: http://misstjota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0