Konstant trött

Blir alltid så trött och sliten på hösten. Ofta deppig också men det har jag nästintill lyckats slippa i år! Det är iaf full rulle! Denna veckan har vi återvänt till universitetet. Skönt på ett sätt och jobbigt på ett annat.

Tur att man har vänner och familjen som livar upp i detta regn och mörker!

Ikväll har jag varit hemma hos Ann-Sofie och ätit pepparkakor och tjötat en massa. Riktigt mysigt! Tack för det!

Imorgon blir det sista dagen på VFUn. Vi ska till kyrkan och fira advent på morgonen och så ska "mina barn" sjunga en sång. Jag har gjort kladdkakemuffins idag som jag ska bjuda personalen på. På kvällen ska jag till Åmål. Det var riktigt längesen nu. På lördag blir det en dagstur till Göteborg för shopping. Ska bli mysigt att få umgås hela familjen!

Får bli ett kort inlägg. Är så himla trött så ska göra mig iordning för sängen snart.

So long folket.

/Miss Tjöta


Kommentarer
Postat av: A-S

Tack själv. =)

2009-11-27 @ 10:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0