I Scream, You Scream, We All Scream for Ice Cream

YAAY!! Idag när jag vaknade mådde jag betydligt bättre så orkade ta mig till praktiken. Blev en väldigt lång dag..från kl 8-16.30! Men med några panodil i kroppen funkar det..även om jag kände att jag inte är helt frisk än..Men blev en intensiv men givande dag! :)

Robin har känt sig hängig och på gränsen till febrig under em. Vi håller tummarna för att han blir frisk snart!

Kvällen har bestått av Idol, vilket jag fick tvinga R. att kolla på med mig eftersom jag ville att vi skulle fredagsmysa;) Men han hatar det programmet påstår han..Sen vräkte jag i mig av det godiset vi fick av Terra på festen. Tack för det...:P Nu har iaf älsklingen lagt sig..Ska jag nog med göra snart.

Denna helgen har vi inget planerat! Känns riktigt skönt. Först och främst ska vi försöka kurera oss! Sedan måste vi ta tag i tvätt, disk och städning som blivit lidande av att båda två legat sjuka denna veckan.

God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0