Gör mig frisk!!

Jag klarade mig inte undan..Jag har legat sjuk i tre dagar nu och alltså missat tre dagar av praktiken. ÅNGEST! Men vad ska man göra lixom..Har svettats och frusit om vartannat, haft ont i hela kroppen, ont i halsen och huvudet...Men konstigt nog ingen feber. Hoppas jag slipper det!
Robin mår mycket bättre nu och är feberfri iaf:)

Jag vill verkligen kunna gå imorgon för då är det utvecklingssamtal för två stycken. Och en av dessas mammor jobbade jag med i somras så det vore roligt att träffa henne och få vara med och se vad hon säger:)


Idag snöar det massor, vilket gör mig på lite bättre humör:) Har nyss ätit pepparkakor som jag alltid blir beroende av innan jul..:P Skönt att Robin med vart hemma hela veckan så vi haft sällskap och någon att gnälla för..:P Och Mats (Robins pappa) har ringt varje morgon och frågat om vi behövt något. Så han har vart här två dagar med frukt, yoghurt, mediciner, halstabletter, tidningar, marabou, ahlgrens bilar m.m. Och då kan jag säga att vi inte bad honom att köpa allt de! Lite lyx sådär..;) Vi funderar på om vi ska råka "glömma" att säga till honom när vi mår bättre..Hemkörning av godis och mat är inte fel;) Haha..

Just ja..Glömde nästan: Igår kväll kom Sara hit och såg på Greys och Fråga Olle med oss:) Hon köpte med mat från MAX :) Sedan runt elva åkte hon för hon skulle hämta Markus och hans två kompisar som hade varit på Winnerbäck konsert här i Karlstad. Så åkte de hem till Åmål igen.

Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan..alltså vara uttråkad..:S Blir så rastlös av att vara sjuk!!

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha i åtanke att du kan ha svininfluensa, så att du inte smittar barnen. Men jag hoppas inte det! =)

2009-11-05 @ 16:18:21
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0