Fyra dagar...

...jag har varit sjuk och missat vfun:( Igår kväll började jag må illa och kände mig kissnödig hela tiden. När jag går på toan svider det. Jag fick sova inatt men när jag vaknade började det igen:( Urinvägsinfektion? I hope not!

Annars har denna veckan varit intensiv. Känns som jag stressar vad jag än gör! Illa.
I måndags ringde Micha och var jätteledsen för hennes morfar åkte ambulans till Karlstads sjukhus. Så jag rusade dit för att hon skulle slippa vara ensam. Som tur var hade han "bara" fått en liten propp och fick medicin och åka hem dagen efter.

I tisdags var jag också hemma hos Micha på kvällen. Först bakade vi tårtor till International night och sen såg vi på Desperate och åt pepparkakor och drack äppelmust. Mysigt!

Igår kom Micha hit direkt efter jag hade kommit hem från praktiken. Då garnerade vi tårtorna.
Sedan åkte hon i förväg till Kau. Jag pluggade och duschade innan jag också åkte dit. Det blev en väldigt lyckad kväll med runt 100 (?) utbytesstudenter med mat och dessert från olika länder över nästan hela världen! Som tur var kunde vi städa undan fort och åka hem ganska tidigt. Jag var helt slut och mådde lite illa det sista..

Nu ska jag fortsätta att vila upp mig. Även försöka plugga lite.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0