Fredag!

Nu ligger jag i sängen hemma i Åmål i mitt rum som jag haft sen jag var några år gammal. Känns skönt att bo hemma då och då. Nu var det allt länge sen sist. Men eftersom jag trivs så bra i Karlstad och det är så mycket jämt så blir det så.


Idag var då sista dagen på praktiken. Personalen gillade mina kladdkakemuffins. Jag fick massa kramar av barnen och massa beröm från min handledare, så det kändes som en väldigt bra dag!

Var hemma halv fyra och då åt jag, packade och duschade innan jag tog tåget mot hometown.

Väl hemma kollade jag på Idol med Sara och hennes kompis Amanda. Sedan drog de till HC för att dansa loss och jag slökollade på tv och pratade med päronen.

Men jag la mig i tid för att imorgon ska vi upp klockan sju! Siktar på att åka runt åtta (men det lär bli mycket senare om jag känner min familj rätt) mot Götet. Shopping hela dagen är planen. Love it.

Har helt plötsligt blivit tät i näsan. Sånt tjafs orkar jag inte med igen!

Nu ska jag snart försöka sova.

Take care.

/Miss Tjöta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0