Festligt värre! ;D

Här kommer de utlovade bilderna från festen i lördags! Enjoy! ;)



Sötunge! <3



Jag och syster



Vi bjöd på chips och dipp. Plus att min generösa boyfriend bjöd på 10 liter öl i sin draughtmaster! :P



Jag och Malin:)



The two devils...Mohahah:P



Varför får jag en känsla av att Cissi inte är heelt nykter här?:P



Ojoj..hot värre! Haha...



Så himla kul att Terra kom med!! :) Haha..Micha: jag blir rädd! :P





En av killarna från Dalarna och Cissipissi :)



Vadå tillgjort?! :P







Magnus Uggla kom på besök! ;)



Katrin & Henrik hade klätt ut sig till varandra! ;)



Den här stackars Dalarna-pöjken lyckades bli utelåst på balkongen och riva sig själv på läppen så det blödde typ samtidigt! Snacka om otur...:P



Vad gör Skoog här egentligen? haha..



Haha..en av killarna hade med sig denna gris-mössan!



Furis visade sina kvinnliga sidor..;)



Kanske 10 min innan jag tog kortet så tjatade Micha om Nöjes...:P



SKÅL! Killarna från Dalarna diggade verkligen huvudbonader...;)



Nisse ser fundersam ut..:P






Dagen efter.....



...mådde inte Sara så bra.





...fick vissa två pojkar torka mjöl blandat med öl från min och Michas cyklar (eftersom de själva hade haft dit det).



...såg vår diskbänk ut såhär.



...var min älskling väldigt trött!



...tyckte Robin det var gott med hamburgare.



Nu har ni haft att göra en stund..och jag med! :P Har massa mer kort men nu får det räcka..;)



Min sötnöt är sjuk och ligger i hög feber:( Tycker sååå synd om honom..och lite om mig med eftersom jag får pyssla om honom och höra på hans ynkliga gnäll..:P Jag är rädd att jag med ska bli sjuk. Det har jag verkligen ingen lust med nu när vi har praktik!

Jaja..

Kramar på er!

Ps. Kommentera gärna korten! :)










Kommentarer
Postat av: Hanna

haha de är INTE meningen att kortet på micha ska va med igen på slutet! om ni nu skulle undra...;P

2009-11-02 @ 22:23:20
URL: http://misstjota.blogg.se/
Postat av: Furis

haha, jag ser ju ut som ett troll xD

Postat av: Malin

Hahaha bilden på Michela är ju klockren! Kul idé att klä ut sig till varandra :)

hur gick det för paret i soffan då? blev det någon puss? ;)

2009-11-03 @ 09:40:55
URL: http://bedamalin.blogg.se/
Postat av: Cissi

Underbara kort! Måste få dem sen. Micha, så typiskt ;) haha Tyckte att det passade rätt bra med att avsluta med kortet på Micha. En fin avrundning sådär. Men vad gör Robin?? Han ser lite lurig ut..

2009-11-05 @ 16:17:26
Postat av: Hanna

haha jo ja ler när ja kollar på korten:) jadu..när ser Robin inte lite lurig ut?:P

2009-11-05 @ 16:47:27
URL: http://misstjota.blogg.se/
Postat av: Cissi

jag med :) ytterligare en lyckad fest. tror faktiskt att Sundbergsgatan har blivit Källarn 2.0 ;) Ja, säg det du. Tror att det är lite medfött i hans fall, haha

2009-11-06 @ 01:45:04
Postat av: Hanna

Haha kanske de;) ja vi brukar alltid ha skoj på våra fester ju:) kanske ligger i släkten?:P

2009-11-06 @ 17:44:39
URL: http://misstjota.blogg.se/
Postat av: Hanna

..och då menade jag de där med att se lurig ut alltså:P

2009-11-06 @ 17:46:36
URL: http://misstjota.blogg.se/
Postat av: Cissi

Alltid!! :) Ja, man vet aldrig. Kan ju vara bra att ha något att skylla på i alla fall.. Du får passa dig så att det inte smittar ;)

2009-11-07 @ 02:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0