Neverending...

Ja, så känns det. Som om städningen aldrig tar slut...;S Men framåt går det iaf:)

Jag och Sara var på stan förut och letade ögonskugga till hennes bal. Vi hittade bara en svindyr så vi fick leta fram lite hemma istället. På kvällen nu testade hon att sminka sig med hjälp av mina tips;) Blev verkligen riktigt fint! Hoppas bara hon får till det lika fint på onsdag...

Börjar få abstinens efter min lägenhet. Men imorrn ska jag åka hem en sväng och bo där tills onsdag för då ska jag på ett jobbmöte:)

Längtar till Cran Canaria!! :D

Har sett att det är ett gäng som vart inne på min blogg redan:) Vore kul om ni lämnar en kommentar!:)


// Miss Tjöta

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är en av dina läsare, kul med en till blogg att läsa :) Kommer följa dit liv framöver.. :)

2009-06-08 @ 22:13:24
Postat av: Tjöta

Trevligt:)

2009-06-08 @ 22:35:25
Postat av: becca:

Och jag, såklart. :)

2009-06-09 @ 11:35:22
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: Kreten

Vet inte vad jag ska skriva, så jag gör bara tummen upp för din braiga blogg :)

2009-06-09 @ 19:18:46
URL: http://raaff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul med kommentarer:)



Haha tack Kristin;)

2009-06-09 @ 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0