Massa flängande och Sara på bal

Njuter av första lugna stunden på flera dagar:)

Igår var jag och mamma och handlade massa på stan i Åmål. Sen fick jag stressa med att äta och packa för att hinna ta bussen hem till kära Karlstad. Var en snabbsväng i lägenheten och fick i mig lite mat. Sedan tog jag bussen till stan för att möta Robin. Vi gick i flera affärer för att leta efter shorts (eftersom jag insisterat på att han inte kan gå i jeans en vecka på Gran Canaria:P). Han hittade ett par väldigt snygga tillslut och så köpte han fina T-shirtar med (iaf en som jag valde ut, medan Robin muttrade att den var baby-blå. haha;)
På kvällen blev det Ugly Betty och Desperate housewifes som vanligt på tisdags kvällar:) Fast denna gången blev det tv-kväll med Robin istället för Micha, eftersom hon var i Åmål.

Idag har jag stressat halvt ihjäl mig;S Tvättade tidigt på morgonen, sen packade jag och sen skyndade jag iväg på jobbmöte. Var tvungen att gå lite tidigare från mötet för att hinna med tåget för att se Sara och Jojo och alla andra uppklädda innan de gick in på HC där balen skulle hållas igår. Verkligen skitfina var det! Och fast det ösregnade var humören på topp:)

Nu är det snart Greys anatomy:)

// Miss Tjöta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0