En andra chans

Nu har jag bestämt mig för att försöka blogga igen..:) Får se hur länge jag tycker det är roligt denna gången..

Har vart full rulle det senaste! :)
I onsdags skickade jag in de sista arbetena till KAU och fick därmed äntligen SOMMARLOV!! :D

På torsdagen var vi ett gäng klasskompisar på Boda borg och körde stenhård tävling mot varandra. Vi kom iaf på delad tredjeplats:) Sen skyndade vi oss hem någon timme för att äta och göra oss i ordning för att sedan bege oss till Katrin och hennes kille på Våxnäs:) Där hade vi verkligen det jätteskoj med massa alkohol, tjöt och så spelade även Petter gitarr så vi hade allsång:) Dock uppskattade inte deras grannar vår högljudda sång...:P De andra begav sig till Glada ankan men tyvärr skulle jag upp tidigt dagen efter så gick hemåt istället..När jag kom och gick utanför lägenheten såg jag att flera lampor var tända därinne. Det var Robin som kommit dit för att överraska mig. Mycket uppskattat:)

Sedan på fredagen åkte jag hem till Åmål på morgonen och sedan åkte hela familjen till Vänersborg för att ta emot pappas kusin Anders som tog studenten. Kalasande i Mellerud blev det sen under kvällen och jag körde Anders till Vänersborg för han skulle festa där på kvällen. Men innan dess hann han sno några golfbollar..:P Speciell pojke det där!:P

Igår var det kalas för Robin (som gått ur KY) och för hans syster Frida (som fyller år imorgon) hemma hos Annelie och dom. Väldigt god mat bjöds det på:) Fick även träffa Cissi vilket var alldeles för länge sedan! Blev mycket prat som vanligt;)

Idag har hela familjen grejat och städat inför Saras student som är på fredag. Robin åkte hem med...
Nej nu känner jag att det börjar lukta grillat kött från vår trädgård:) Mums!

//Misstjöta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0