Sambos!! ;D

Nu bor jag och älsklingen tillsammans!! :D Eftersom båda jobbat så mycket har vi nog inte rikigt bott in oss än men det kommer. Och det känns redan väldigt bra:) Det jobbigaste nu är att få ordning på allt..just nu är det grejer och lådor överallt! Men vi tror vi har en plan för hur vi vill ha det;) Hoppas det blir klart om någon vecka iaf. Då får ni komma och inspektera! :)

I söndags kom mamma och pappa och hälsade på under kvällen. De hade med sig mat, godis, alkohol, jordgubbar, hallon och mat från MAX:)

Sen igår så bjöd Robins pappa Mats oss plus Mona på mat ute på Bergvik:) Sen fick vi även en hel kasse med fyra förpackningar med kycklingfiléer från hans frys. Och så fick vi bröd och kycklingkorv. Så nu vet vi vad vi får leva på några veckor framöver..:P

Idag är jag ledig:D Robin jobbar ju...Jag ska snart börja greja lite; diska, plocka ur lådor, betala räkningar och laga kyckling.

Längtar till helgen då jag äntligen ska åka till Tad i Strömstad och hälsa på:D

Take care

//Miss Tjöta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0