Jobb och städning...

Idag jobbade jag 7-12. Blev en väldigt händelserik förmiddag!

Efter det har jag städat och sorterat ur två garderober. Robin måste ju få plats med sina kläder och så:P

Nu ska jag tog ta en promenad och sen ska jag cykla med Micha te Orrholmen för att ta ett dopp:)

Idag åker mina päron te Tyskland med. Detta gör att Markus får bo helt ensam i huset i mer än en vecka..Herregud, hur ska det gå?!:P Men jag har iaf lovat mamma att hålla kontakten med honom. Och Sara då men de gör ja allt ändå;P Sen ska mormor laga lunch te honom varje dag så han lär inte svälta iaf;)

//Miss Tjöta


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja men det visste jag inte då ;) kul att du kom!

2009-07-19 @ 13:59:07
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0