Jobb, kul med syster och extrem värme

Efter att ha gått bredvid på sommarjobbet tre långa dagar i denna hetta så kändes det underbart igår kväll när jag slutade! Men trivs iaf bra på jobbet hittills så jag tror det kommer bli bra. Mycket nytt bara...Efter jobbet skyndade jag mig hem för att ta en kalldusch för att sedan bege mig ner te stan och Riks fm. Hann bara se Milow med en låt. Men det gjorde inget för jag ville mest dit för att träffa folk. Fick träffa Cissi en snabbsväng vilket inte är alltför ofta. Men snart ska hon flytta hit:D Jag, Micha, Jojo och Therese begav oss till Nöjes uteservering. Riktigt mysigt! De hade jultema med julgran, julgranskulor och tomteluvor av nån konstig anledning?! Kanske för det var 1 juli då men vi såg inte det roliga i det..:P

Idag har jag varit ledig och har haft det toppenbra med min kära syster:D Vi badade, shoppade, åt på MAX och var på bio och såg The proposal. Blev positivt överraskad av den filmen. Skrattade så tårarna rann vissa stunder;) Sen hann hon precis med sista bussen till Åmål. Under helgen flyttar hon till Strömstad för att jobba på ett demensboende. Då blir det mer sällan vi kommer ses:( Men vi har iaf redan bokat in en helg som jag ska åka dit :)

Imorrn börjar mitt riktiga schema för jobbet. Tror det kommer bli tufft i början men hoppas jag kommer in i det snart..

Nej, nu får det snart bli sängen..Natti:)

//Miss Tjöta


Kommentarer
Postat av: Sara

The Proposal var Bäst! Japp, längtar tills du kommer :D

2009-07-02 @ 23:38:11
Postat av: Hanna

Jaa med! Men vi måste ses innan dess! En månad utan att träffas nåt är INTE acceptabelt:S

2009-07-02 @ 23:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0