Jobb, jobb & släktträff

Jobbade hela helgen..Mycket nytt men det gick allt bra. Var fruktansvärt trött igår kväll men :P
Efter jobbet var jag hemma hos Micha. Vi mailade våra utbytesstudenter. Jag, Micha och en till tjej ska ha hand om tio studenter. De är från Thailand, Cypern, Ghana och Frankrike. Ser mycket framemot deras ankomst till Karlstad i augusti!

Nu sitter jag hemma i Åmål. Vi har vart på Bräcke och träffat massa släktingar från Västerås. Vi grillade och umgicks. Mysigt!
Imorrn blir det lunch hos mormor innan jag åker hem till Karlstad. Då ska jag och Karro umgås:) Har vart väldigt svårt att få tiden att räcka till men nu ska vi ta tag i det ;D


Sara har flyttat till Stömstad under helgen med! Hon gick bredvid idag första dagen. Tror säkert det kommer bli kanon! :D Ska hälsa på henne en helg i början av augusti :)

Men nu ska jag lägga mig och läsa en stund innan jag ska sova.

Natti

/Miss Tjöta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0