Bluesen i Åmål och bröllop i Göteborg

Nu va de allt bra längesen ja skrev..Men har haft alldeles för fullt upp för att hinna med att blogga:P

Förra veckan jobbade jag tre dagar med väldigt få timmar. Riktigt skönt;)

På fredagen åkte jag och Robin hem till Åmål. Vi förfestade hos Micha. Hade väldigt skoj:) Sen begav vi oss till stan för att kolla in bluesfolket, men de ösregnade så efter att ha gått runt och sett en hel del folk så va vi så blöta att vi åkte hem.

På lördagen åkte jag med Robins familj och morfar till Göteborg. Robins kusin gifte sig. Helt underbart var bröllopet! Det var nästan 70 pers som var bjudna! Mycket fina tal, god mat, rörda människor, fina kläder, gratis alkohol och dans blev det:) Vi hade verkligen skitkul! Vi fick sova i små stugor precis bredvid festlokalen. Jag och Robin fick bo i en alldeles egen. Robin och Ulf (brudens pappa) fyllde år med. Fast det var så mycket med bröllopet så det blev inte så mycket firande för dom tyvärr..

På söndagen fick vi hjälpa till att städa. Sen åt vi rester från bröllopet. Firade Robin och Ulf i efterskott. Sen åkte vi hemåt..Stannande en sväng i Åmål. Åt lite mat och fick träffa Sara som var hemma under några lediga dagar:)
Hade världens huvudvärk under hela dagen och var heeelt slut på kvällen. Men det var det lätt värt!:P

Idag jobbade jag 8-14.30 och sen har jag och Micha gått en sväng.

Nästa helg flyttar Robin in hos mig och jag längtar!! :D Förra veckan fick jag besked om att jag får ta över denna lägenheten och hyra den i första hand sen. Så förut skickade jag in kontrakt för det. Blev så himla lättad! Älskar denna lägenheten! Och hade varit så himla segt för mig och Robin om vi hade behövt leta efter en ny lägenhet när han nyss flyttat in...

Nu ska jag fixa varma mackor:)

På återseende.

/Miss Tjöta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra! då tar vi en cykelutflykt någon dag/kväll när det är fint väder.. lite picknick kankse? :)

2009-07-13 @ 21:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0