3-årsdag med älsklingen och filmmys med Micha:)

Jag fattar inte vad fort tiden går?! I onsdags hade det iaf gått tre år sedan den där dagen när jag frågade den där söta pojken om vart min puss tagit vägen. Det leendet och den pussen jag fick till svar glömmer jag aldrig! <3
Eftersom ekonomin inte är på vår sida blev det till att stanna hemma och fira. Något som visade sig vara väl så mysigt:) Blev god mat, kladdkakemuffins med vaniljvisp (eftersom min paj blev misslyckad:P), mysljus och gott vin:)

I övermorgon blir vi sambos! Känns hur bra som helst men också pirrigt och spännande:P

Idag har det vart skitväder rent ut sagt. Regnat typ konstant. Men eftersom jag slutade jobbet så tidigt och Micha var ledig idag kunde vi ha en mys- och filmdag här hemma:) Tjötade, fikade, åt varma mackor och såg en film med Will Smith: Jakten på lycka. Var sorglig men fin.

Imorgon är jag ledig:D Känns underbart! Då blir det sovmorgon. Efter Robin slutat jobbet ska vi till Ikea så han äntligen kan få köpa sitt databord:)

Blä upp...;)

//Miss Tjöta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0