Underbara människor!

Jag har inte haft tid eller lust att blogga på hela helgen. Har inte suttit mycket alls vid datorn ens! Men jag har umgåtts med GOA människor! Underbara personer som gör att man mår så bra och skrattar så man får ont i magen <3 Var verkligen på tiden att vi alla träffades nu!

I fredags var Micha och Cissi här på julmys. Det var en lugn och mysig kväll med Idol, äpple- och kanelpaj, fruktsallad, marabou vinter och julmust/glögg. Plus självklart en massa prat.

På lördagen kom lillasyster hit och sedan även Micha, Jojo och Skoog. Vi gjorde massa julgodis som vi gör tillsammans varje år. Sedan såg vi även Robinson. Vi pratade massa gamla minnen, kollade gamla kort och skrattade hysteriskt. Skoog gick hem rätt tidigt och Robin la sig, så då vart det bara vi fyra tjejer kvar. Person-flickorna gick hem runt fyra på natten! Men det var den bästa kvällen på länge!!

Jag och Sara fick bara fem timmars sömn för vi hade bestämt att vi skulle shoppa lite julklappar på söndagen. Vi hittade några iaf och även lite annat kul till oss själva. Hihi. Klockan halv tre gick vi på bio och såg 2012. Då var även älsklingen med. Riktigt spännande film men lite väl lång (drygt 2,5 timmar!) och ni som känner mig vet att jag tycker det är jobbigt att sitta stilla så länge och kolla på film.
Efter filmen gick vi hit och hade lite adventsmys innan Sara tog bussen hem till Åmål.

Dagen har bestått av skola. Jag tror jag sov hela dagen, fast med öppna ögon. Usch, det var allt bra segt. Kvällen har varit väldigt lugn. Har läst om Down syndrom som vi ska göra en redovisning om imorgon.

Jag bjuder på lite bilder från helgen:



I fredags när Robin kommit hem från julbordet somnade han såhär. Jag, Micha & Cissi satt i soffan och skrattade åt när han snarkade. Sötpöjk!



På lördagen gjorde vi godis av mandelmassa och choklad. Även rischoklad.



Sara & Jojo var glada!





Hela Gran Canaria gänget var samlat! <3

Tack för en supermysig helg!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Mysigt =)

2009-12-08 @ 21:40:03
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0