Kojjemaja

Idag jobbade vi i studiegruppen till ungefär halv ett. Grymt effektiva var vi!

Sedan åkte jag hem och åt och pluggade. Efter en väldigt massa övertalning gick Robin med på att vi skulle ut till Orrholmen och kolla på lägenheten vi fått erbjudande om. Han är så lat numera..Eftersom jag är väldigt inställd på Norrstrand nu hoppades jag nästan innan att jag inte skulle gilla den. Men den var riktigt fin! En trea på 88 kvm. Eftersom nuvarande hyresgästerna hade det så fint inrett såg den säkert ännu finare ut. Robin kommenterade att de var lyxigt med en diskmaskin och då sa hon som bodde där att de ville sälja den. Badkar och balkong fanns med. Vi blev riktigt sugna, speciellt Robin eftersom han har bott på Orrholmen hela två år innan vi flyttade ihop, och det finns väldigt snabbt internet där. Det är det viktigaste för han..haha..Men jag ska fundera några dagar till. Har beslutsångest just nu..Vad tror ni om den?

Såg DH hos Micha. Lika mysigt med våra tv-kvällar som vanligt!


Nu blir det snart sängen. Men först vill jag slänga in några bilder från när vi var små som jag fick i söndags:



Jag och min faster Eva:)



Lite släkt. Jag och Sara (min lillasyster) står längst fram och håller hand:)



Hela familjen utom Markus som inte ens var påtänkt här..:P


När jag var liten kallade jag mig själv för kojjemaja när jag var busig, därav rubriken här. Tss.

Det var allt för idag. Puss hej :)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Oh, va trevligt det lät med fin lägenhet. Hmm, jao det är frågan det, varför känner du att du är lite anti Orrholmen? För man måste ju ändå trivas där man ska bo, inte bara med lägenheten :)

2009-12-09 @ 12:28:15
URL: http://imnotinthistobeaslave.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Internet är juh det viktigaste ;)

2009-12-11 @ 13:50:13
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0