Seminarie ggr 3 och jobbig förkylning

Den här veckan har det vart seminarier tre dagar i rad. Ganska segt men dagarna har ändå gått väldigt fort. Och jag överlevde alla dagar fast jag vart jätteförkyld! Så det känns bra nu när det är klart. Ska bara skicka in ett arbete så är denna delkursen klar med. Är typ klar med det så skickar det nog idag:)

Vet ni vad detta innebär gott folk??
Jo! Det innebär att jag nu fått långhelg! Fyra dagars ledighet utan att behöva tänka på massa plugg! Vet inte när det hände sist. Känns underbart!! Wiie!

Just nu mår jag inte så jättebra. Men när jag orkar ska jag ta tag i städning och disken. På fredag kommer Micha & Cissi hit på julmys:) Får passa på när Robin ska iväg på julbord med jobbet..:P


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0