JULLOV <3

Dax att skriva lite här kanske..Jag njuter av att ÄNTLIGEN ha fått jullov!! Helt underbart!

Jag är ensam hemma hela helgen för pojken är i Stockholm och hälsar på wow-kompisar..Stundtals är det riktigt skönt men känns ändå ovant att vara själv så mycket och framför allt att sova själv. Även om vi inte vart sambos så länge så blir man fort van med att ha honom här. Jaja..han kommer hem imorgon iaf:)

Jag har passat på att se filmer som han inte vill se. Igår såg jag Marley och jag och Snygg, sexig och singel. Riktiga tjejfilmer..:) Sen har jag även börjat kolla på första säsongen av Two and a half men. Nu har jag kollat Robinson och snart tänkte jag kolla på Bröllopsduellen. Mycket tv/filmer alltså..:)

Idag var jag och Micha på stan och shoppade lite julklappar. Sen fikade vi länge på Café Royal (istället för att köpa julklappar te varann). Mys!

So long.

/Miss Tjöta


Kommentarer
Postat av: Furis

Önskar dig lite lugn och för den kommande julen! ha d/Tobias

2009-12-19 @ 21:45:01
URL: http://furis.furhem.se
Postat av: Ann-Sofie

Matförgiftnign var väl att ta i, riktigt så kass var jag väl inte :P

Mm jag var helt död ändå så det gör inget. :/

Kan bli svårt att dtyra upp en dejt innan, fast det beror på hur du har det på måndagen vill säga? =)

2009-12-19 @ 22:37:48
URL: http://mrsintergender.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Jag har mestadels sovit bort hela dagen, sorry. :/ Jobbar vakennatt i natt så jag var tvungen att sova. :/(

2009-12-21 @ 18:43:14
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0