Julfest, lussefika och glöggkväll:)

Som vanligt var det längesen jag skrev här..Men eftersom jag fått klagomål på det och jag ser att ett gäng faktiskt kikar in här varje dag (!) så måste jag ju visa er att jag lever..:P

Men eftersom det händer så mycket just nu har jag inte haft tid/ork att skriva här.
Sen sist har jag bland annat:

* Klippt håret kort (för att vara mig iaf) och färgat det.
* Sett massa föredetta klasskompisar dansa på Sandgrund (Eldkonsten).
* Vart hos Emily på julfest.
* Fikat på lucia hos Micha med massa utbytesstudenter. Vi fick säga hej då till vår ena Cyperntjej som åker tillbaka till Cypern på torsdag:(
* Handlat julklappar.
* Haft en del examinationer på Kau. Bland annat sista idag före jullovet. Men har en föreläsning kvar på torsdag.
* Vart på en mysig glöggkväll hos Linn i klassen, med bland annat Ann-Sofie och Carro.


Haha..jaja. Blev en väldigt kort sammanfattning här. Ska försöka lägga in kort någon dag!

Nu ska jag snart sova. Imorgon är vi lediga:)


Btw...Grattis Ann-Sofie som fyller år idag. Hoppas födelsedagen blir så bra som den bara kan bli! :)

//Miss Tjöta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0