Härmapa

Jag tänkte jag skulle göra en Karro och visa hur min vecka ser ut (Haha..):

Måndag: Kursstart Kau plus föreläsning om utvecklingsstörning. Plugg och tv.
Tisdag: Jobba med studiegruppen på Kau. Sedan ska vi på lägenhetsvisning. Se DH med Micha.
Onsdag: Plugga hemma. Färga håret.
Torsdag: Jobba med studiegruppen på Kau. Klippning kl 15. Avskedsmiddag med utbytesstudenterna på Ankan på kvällen.
Fredag: Plugga. Idolfinal och kolla eldkonst på Sandgrund på kvällen.
Lördag: Fest hos Emily och sen utgång på Nöjes.
Söndag: Luciamys hos Micha (?) och sen kolla Luciatåget i Domkyrkan.

Som ni ser är det mycket! Men det brukar vara full rulle i mitt liv. Trivs oftast bäst då.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör du? det gör inte jag, alltid mycket roligare på juldagen tycker jag =)

2009-12-08 @ 14:37:44
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Lisa

kolla lägenhet?

2009-12-08 @ 18:28:29
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0