Välkomstmiddag, fika & party!

Nu har jag haft två riktigt roliga dagar! I torsdags var jag ledig och då fikade jag och Katrin i tre timmar på det nya caféet i stan (heter expresso house kanske?). Mysigt var det iaf:)
På kvällen var det dags för välkomstmiddagen. Den var i transforum på Kau. Vi var 180 utbytesstudenter och faddrar som samlades för att äta kyckling, potatisgratäng och kladdkaka. Blev en hel del sånger från olika länder och en massa tjöt med både nya och bekanta:) Riktigt trevlig kväll!!

Igår hade vi först redovisning på förmiddagen. Kändes rätt bra och det var riktigt intressant att lyssna på alla andras.
Sen när jag kom hem städade jag lite, diskade massa och lagade kyckling och klyftpotatis lagom te Robin slutade jobbet. När jag precis hade kommit ur duschen skrev Katrin att hon och Henrik skulle komma om typ en kvart. Så jag fick slänga på mig kläder..:P Tur jag hade bestämt innan vad jag skulle ha på mig;) Efter en stund kom även Nisse, Malin och hennes tre kompisar:) Vi förfestade lite smått här innan vi gick bort te Micha där vi fortsatte:) Dit kom även våra Cyperntjejer och några fler:) Vi fick springa för att hinna med bussen te stan..Men vi hann se både Markoolio och Alcazar. Dansade flera timmar så vi var helt svetta och trötta i benen sen..:P Blev Burger king innan vi gick hemåt. Tack alla för en superrolig kväll!! :D

Idag är jag trött! Jag kom fram till att detta är första lediga dagen på länge som inte jag eller Robin har nåt inplanerat. Känns som en välbehövlig dag. Ska bara slöa hela dagen:D Är allt lite förkyld än så..Robin är så himla sugen på att äta subway så det får det bli sen:)

Hoppas alla har en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det blev verkligen en lyckad kväll :)

Det får göra om framöver tycker jag!

Ha en skön helg!

kram

2009-08-29 @ 15:29:09
URL: http://bedamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0