Utbytesstudenterna! :D

Nu har jag haft lov i en hel vecka:) Har haft fullt upp med våra utbytesstudenter! Förra fredagen mötte vi upp en fransk tjej vid hennes boende. På lördagen åkte vi med ett gäng studenter från andra grupper plus en annan fadder te Ikea.
I min och Michas grupp har vi fem från Thailand, två från Cypern och en från Frankrike. Alla är väldigt goa:)
 
På lördag kväll var det kräftskiva med släkt och vänner på Bräcke. Trevligt :) Första (och sista?) natten jag sov i husvagnen denna sommarn:P

Måndagen gick åt te att möta upp de resterande sju studenterna från vår grupp. Sen på eftermiddagen gick vi runt med de två tjejerna från Cypern och handlade, åt på restaurang och visade universitetet:)

Tisdagen bestod av att leda guidade turer på Kau. Det var ingen höjdare; jobbigt att förklara allt på engeska och svårt att svara på frågor som man inte vet..:S Men men..på kvällen träffades alla utbytesstudenter och faddrar på Nöjes. Minglade och tjatade med massa nytt folk. Riktigt skoj! :D

Igår ledde vi brännboll och kubb för studenterna. Mysig dag med perfekt väder! Vi var ett stort gäng som satt ute på Kebabhouse och åt lunch:)

Idag blev det en shoppingdag med Micha och Cissi:) Köpte batterier, spotlights, smink och en väska som jag ska ha te skolan:) Blev hamburgare på Burger king med;) Och så träffade vi på sex (!) av utbytesstudenterna från vår grupp! På samma gång! Snacka om tajming! ;)

Riktigt händelserik vecka som ni kan se! Med mycket roligheter! :D

Nu ska jag snart lägga mig. Imorgon blir det Åmål. Mamma ska klippa mig och så ska jag färga håret:)

Ha det fint!

//Miss Tjöta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0