Toppenhelg i Strömstad!! :D

Nu har jag mellanlandat i Åmål. Ska åka hem te Karlstad imorrn förmiddag eftersom jag jobbar kvällen..

Helgen hos Sara kunde inte vart bättre! :) Vi har shoppat massa, vart på bio och sett Sommaren med Göran, gått promenader, druckit massa vin och vart på en pub som låg på en båt, haft en lugn kväll och kollat på Vänner och åkt en svindyr taxiresa (orkar inte förklara varför här:P ) . Men det var verkligen en välbehövlig helg för oss båda. Få komma bort lite från vardagen med allt jobb..

Veckan som kommer jobbar jag nästan 50 timmar! Lär bli tufft..Är bara ledig på torsdag. Men om 1,5 vecka är mitt schema slut:) Då är jag ledig lite mer än en vecka och sen drar skolan igång igen. Ska faktiskt bli riktigt kul;) Speciellt att träffa massa folk:D

Ska försöka få in lite bilder här nån dag...:)

//Miss Tjöta

Kommentarer
Postat av: Sara

Yeeey för det :) <3

2009-08-05 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0