Tillbaka till den så kallade vardagen:)

Det känns riktigt skönt att vara tillbaka i skolan. Och det bästa är att jag verkligen känner att jag valt rätt inriktning: Hinder och möjligheter för lärande (dvs mycket specialpedagogik). Verkar som det kommer bli ett väldigt intressant år!:)
Nu i början har vi väldigt få schemalagda lektioner och mycket grupparbete och individuellt arbete. Då kan man planera sitt pluggande till stor del själv, vilket passar mig utmärkt:)

I måndags grejade jag massa efter skolan; lagade mat, städade lägenheten, diskade och handlade och var klar i lagom tid te Robin kom hem från jobbet. Får akta så jag inte skämmer bort honom bara..:P
Sen kom Mats och Annelie (alltså Robins föräldrar för er som inte vet:P) och hade med massa gott fikabröd. Vi visade kort från Gran Canaria. Trevlig kväll!

Igår bakade jag en filmjölkslimpa. Åh det är så gott! :) Sen tvättade vi och sen kom Mats en sväng igen. Två dagar i rad:P

Idag jobbade vi i studiegruppen i två timmar på morgonen. Vi var allt bra effektiva:) Gjorde redovisningen som vi ska ha för klassen på fredag...
När jag kom hem la jag mig faktiskt och sov en timme. Det är verkligen inte ofta jag sover på dagen men eftersom jag är så sleten nu pga en jobbig förkylning så var det nog välbehövligt...
Sen har jag gått en sväng med Micha på kvällen. Frisk luft behövs allt ibland;)

Nu blir det tv en stund till innan sängen kallar..

Kram på er:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är jag hemma, o redo att börja plugga. Du kan väl höra av dig under helgen om hur ni ska plugga nästa vecka o så? =) Kram

2009-08-28 @ 19:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0