Snart mini sommarlov!! ;D

Två jobbdagar kvar sen lämnar jag Skutan och får sommarlov 1,5 vecka ;D Ska bli underbart samtidigt som jag faktiskt känner att jag trivs som bäst på jobbet nu..Och när lönen kommer sen kommer man få belöning för mödan;) Gött!

Eftersom jag skriver så sällan får jag väl berätta lite vad som hänt sen sist; massa jobb (bl a heela helgen..), var på Score med Micha en kväll och tog ett glas vin, jag och Micha kollade in Cissis nya lägenhet (hon har ÄNTLIGEN insett fördelarna med att bli karlstadbo;P) och igår var det faddermöte för utbytesstudenterna. Våra studenter börjar komma redan på fredag. Så nästa vecka blir det att umgås massa med dom. Kul kul! :D Igår var Mats här och hjälpte oss få upp lite hyllor, tavlor och en spegel. Så nu börjar det bli lite ordning på torpet:P

Imorrn börjar jag kvart i sju så borde nog lägga mig snart...Älsklingen sover förmodligen redan. Han fick reda på idag att han får vara kvar på jobbet till iaf sista september och ev ända fram till jul:D Kanon!

Natti

//Miss Tjöta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0