Nyklippt och färgat hår:)

Idag har jag vart en sväng hemma i Åmål. Mamma har klippt mitt hår och så har jag färgat det. Kul med lite tillpiffning innan skolan börjar igen på måndag:) Trot eller ej men jag har faktiskt längtat te skolan bra länge nu :O Ska bli så kul att träffa alla igen och skönt att komma in i lite rutiner:)

Tog femtåget hem från Åmål. Väl hemma lagade älsklingen hemmagjorda hamburgare. Gott kan jag lova:) Sen har jag gjort en himla massa chokladbollar som vi ska bjuda utbytesstudenterna på imorgon. Vi ska förfesta här innan vi drar te Arena och möter upp med alla andra utbytesstudenter och faddrar:)

Vore kul att veta vilka som läser. Skriv gärna en kommentar:)

//Miss Tjöta

Kommentarer
Postat av: Micha

Jag läser:P Har oxå bakat massa bullar nu, ska bli så kul ikväll:D

2009-08-22 @ 15:53:48
URL: http://mackanp.blogg.se/
Postat av: Kirre

jag läser! :)

2009-08-22 @ 19:05:28
URL: http://raaff.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag läser också din blogg :) vi ses på dansgolvet på fredag ;)

2009-08-23 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0