God natt:)

Ja, nu har jag jobbat tre dagar i rad och är helt slut! Har vart full rulle på jobbet..Men nu är det bara en vecka kvar på schemat, dvs 6 arbetsdagar. Känns såå härligt!!! :D

Igår kväll var jag hos Karro. Vi satt på hennes balkong och fikade med kladdkakemuffins som hon hade gjort:) Sen gick vi en långpromenad och tjöta en massa:P Mysig kväll:)

Idag har jag typ legat däckad i soffan större delen av kvällen..:P Så nu ska jag snart pallra mig i säng. Är ledig imorrn som tur är! Sovmorgon:) Måste handla, städa och tvätta med..Mindre kul. Men jag och Robin får dela upp tråksysslorna..

Nej nu tror jag bestämt att sängen lockar..

Natti

//Miss Tjöta

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det går bra på jobbet i helgen :) Jag ska tänka på er :)

2009-08-06 @ 17:39:02
URL: http://bedamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0